رسام جی پی اس در نمایشگاه تخصصی کشاورزی ساری ۱۴۰۰

فهرست محتوای مقاله

گزارش و بررسی حضور شرکت رسام جی پی اس در نمایشگاه بین المللی کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی ساری ۱۴۰۰

غرفه اختصاصی شرکت رسام جی پی اس در نمایشگاه بین المللی کشاورزی محصولات و لوازم کشاورزی ساری ۱۴۰۰ با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی ساری از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۳۵ شرکت تولیدکننده محصولات تخصصی کشاورزی در مرکز نمایشگاهی نیاوران ساری واقع در جاده ساری برگزار گردید.

در این نمایشگاه رسام لیان ماشین با معرفی و ارائه بروزترین و جدیدترین محصولات تخصصی کشاورزی تسطیح اراضی و ماشین آلات اتوماسین هوشمند زمین میزبان مراجعان عزیز خود می باشد.

تخفیف های ویژه محصولات تسطیح اراضی

علاقمندان به محصولات تسطیح اراضی کشاورزی می توانند با حضور در غرفه ما در نمایشگاه بین المللی ساری علاوه بر اطلاع از آخرین محصولات شرکت از تخفیف های ویژه نمایشگاه بهره مند شوند.

مشاوره رایگان محصولات تسطیح اراضی

کارشناسان کارآزموده ما در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی ساری ۱۴۰۰ در غرفه شرکت رسام جی پی اس آماده ارائه مشاوره به مشتریان عزیز به صورت رایگان می باشند.

 

شما دوستان عزیز میتوانید برای مشاهده سایر ویدیوهای ما و اطلاع از آخرین محصولات از کانال آپارات ما دیدن فرمایید.

رسام لیان ماشین به عنوان تنها شرکت ارائه محصولات تخصصی کشاورزی در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی امکان خرید آنلاین محصولات خود را از طریق فروشگاه وب سایت برای شما مشتریان عزیز برقرار کرده است.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید محصولات می توانید در هرساعت از شبانه روز با کارشناسان خود در رسام جی پی اس تماس گرفته و از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

محصولات ما از ۲ سال گرانتی بدون قید و شرط و یکسال گارانتی آسیب و سرقت برخوردار می باشد پس میتوانید با خیال راحت خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

به اشتراک بزارید

مشاوره رایگان بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان کافیه فرم زیر رو تکمیل کنید

عجله دارید؟ تماس بگیرید

رسام جی پی اس، پیشگام در تسطیح ماهواره ای و تسطیح لیزری زمین های کشاورزی، تولید کننده و وارد کننده تجهیزات تسطیح زمین.

دسترسی سریع

تماس با ما

02166593922
info@rassamgps.com
تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی کوچه حسنی